Rust en Ruimte

Waarmee kunnen wij u helpen?

  • Op orde brengen én houden van uw administratie
  • Dag/week/maandplanningen
  • Structuur aanbrengen in huishoudelijke- en dagelijkse activiteiten
  • Opruimen van uw woning of een deel daarvan (schuur, zolder, provisiekast, werkkamer, enzovoorts)
  • Begeleiding bij verhuizen
  • Het opstellen van een levensdossier/levenstestament
  • Begeleiding na overlijden van het afhandelen van de nalatenschap tot en met het opruimen van de spullen van de overledene. Desgewenst bieden wij ondersteuning bij de verkoop van de woning.

Wat mag u verwachten?

Uw huis en uw administratie zijn overzichtelijk en alles heeft een vaste plaats gekregen. Kasten en ruimten zijn ingedeeld. Dat geeft overzicht en rust. Met de tips die u ontvangt, is het eenvoudiger om structuur in uw huis en uw leven te krijgen en te behouden. U houdt meer tijd over voor leuke dingen! Een professional organizer inhuren levert veel op: overzicht over uw spullen, meer energie, ruimte en rust. U hoeft niet meer eindeloos naar dingen te zoeken. Dit bespaart u uiteindelijk zowel geld als energie. Voor informatie over de kosten zie Tarieven.

Mensen met een PGB krijgen de kosten van een professional organizer uit hun budget vergoed. Vraag gerust naar de mogelijkheden! Vul het contactformulier in op onze website of bel 020-7500456 voor een vrijblijvend advies.

Onze diensten

Nabestaandenzorg en Advies Amsterdam kan u op verscheidene manieren in een of meer belangrijke fasen van uw leven van dienst zijn.
Onze dienstverlening bestaat uit vier onderdelen:

Verbonden met:

Partner Nabestaandenzorg en Advies Amsterdam Partner Nabestaandenzorg en Advies Amsterdam Partner Nabestaandenzorg en Advies Amsterdam Partner Nabestaandenzorg en Advies Amsterdam